A tömegművészet filozófiája
Terjedelem:
600 oldal
Kötészet:
puha tábla, cérnafűzött kötés
Kiadó:
MMA Kiadó
Kiadás éve:
ISBN 9786156192455ISSN 2676-9751
5200 Ft
3900 Ft-25%
Carroll, Noël

A tömegművészet filozófiája

„A kommunikációs technológia evolúciós pályája elvezet a tömegművészettől, és az alkalmazott művészet felé mutat. A jövő fogyasztója nem a tömegközönség része lesz, hanem olyan új információs technológiák emancipálják majd, amelyek által gyakran, akár interaktív módon is, személyre szabhatja saját művészeti menüjét. Sőt, talán mindannyian művészek leszünk az eljövendő kiberutópiákban, ki-ki szorgalmasan munkálkodva a maga személyes munkaállomásán (vagy szórakoztatóközpontjában).”

 A mesterséges intelligencia térnyerésének idején és a szinte követhetetlenül gyorsan fejlődő képalkotó szoftverek korából visszatekintve igencsak profetikusan csengenek a fenti, még a múlt század kilencvenes éveinek végén papírra vetett gondolatok. Szerzőjük, az amerikai Noël Carroll (1947) az egyik legismertebb kortárs művészetfilozófus. Jelen kötetének megjelentetésével komoly adósságot törleszt az MMA Kiadó, hiszen a tömegművészet, a populáris kultúra megértésének egyik alapművéről van szó, mely jelentős lökést adott a popkultúra és a szórakoztató alkotások értelmezése körüli, egyre szélesedő, elméleti párbeszédnek.   

Barcsay

Barcsay

9900 Ft
8910 Ft
Vallomások könyve

Vallomások könyve

5800 Ft
5220 Ft
Hollóidő

Hollóidő

5800 Ft
5220 Ft
Madarak

Madarak

7400 Ft
6660 Ft
Így filmeztünk 5.

Így filmeztünk 5.

5600 Ft
4200 Ft
Barokk freskófestészet Magyarországon IV.

Barokk freskófestészet Magyarországon IV.

15800 Ft
11850 Ft